Onsdag

Hejhej! Har gjort om designen lite, blev bättre än förut iallafall..

Idag har jag varit hemma från skolan. Hela min överläpp svullnade upp igår, och när jag vaknade imorse var det inte bättre precis..  Så nu har jag varit hos läkarn´ och fått några alergitabletter som jag ska ta 6/dag. Fick en överdos när jag var på vårdcentralen och jag tycker det känns bättre redan nu :) Haha, förut hade jag ju min överläpp x 3 hängandes strax nedanför näsan. Men om det funkar bra så hoppas jag att svullnaden går bort innan praon nästa vecka! Jag ser ut som en fisk just nu!!

Ska ta och ringa praoplatsen snart förresten. Lite läskigt, alltså tänk om handledaren är världens osocialaste person! Jag kommer dit på måndag och är helt vilse utan att få någon hjälp. Eller tänk om jag inte ens hittar dit? Jag ska praoa på ett café ganska nära campus förresten..
Ronja ska prao på en Thai-resturang.. Tänk om hon inte fattar ett dugg av vad dom säger där! Det hade ju hänt för Vickans brorsa, så han var tvungen att byta praoplats. Men hennes handledare heter ju Peter, och det känns ju ganska svenskt...och då borde det väl inte vara några problem med språket? Lycka till önskar jag oss som ska praoa!

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0