Zzzz...

Herregud, jag är helt slut! Jag somnade rätt sent igår, vilket kan vara orsaken. Just nu sitter jag framför datorn och slöar. Zzz... Har precis pratat lite med Louise på MSN, men "tv'n kallade på henne" så hon loggade ut. Ibland är det skönt att bara ta de lungt, men måste pluuga spanska snart. Vi ska muntligt berätta för Elisabeth om vårt rum, och vart vi har våra möbler imorgon. Zzzzzz.....


Det var rätt lungt i skolan idag. Vi hade teknik, och det tycker jag är kul. Just nu har vi som uppgift att bygga något (typ en bil) av 2 gummisnoddar, en (tom) toalettrulle, tejp, kartong och 30 cm ståltråd. Denna något (typ bil eller vad de nu blir) ska kunna flytta sig 3 meter(!!!) utan någon hjälp från något annat. Gummisnoddarna ska alltså vara ngt slags motor, men hur? Jag har haft två "smarta" idéer under de här tre lektonerna vi har jobbat, men de har spruckit båda två eftersom de inte har funkat....... 
OM NÅGON HAR EN IDÈ - SKRIV TILL MIG ♥


Kommentarer
Postat av: louise

hahaha, dina idéer verkar bra hanna!!fortsätt då!!,hihi:) <3<3<3

2009-01-22 @ 18:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0