Välkommen till min nya blogg!

Åhh! Vad arg jag blir. Precis när jag har skivit klart mitt första blogginlägg så duker error fram i rutan och allt försvinner! Väldigt trevligt.. haha Jag ska ta och skriva om nu, så det blir ungefär som jag hade tänkt från början hoppas jag.


Jahopp, då har jag också skapat en blogg! Ett stort grattis till Louise, som har lyckats övertala mig till detta. Det första jag tänkte på innan jag skapade bloggen var "Vad ska jag skiva om?". Hm, modeblogg? Det skulle nog inte vara så kul, eftersom jag inte är superduperjätteintreserad av mode. Plus att det redan finns ungefär 73 miljoner modebloggar. Om jag ska vara ärlig hade jag inte tänkt att ta det här så jätteseriöst. Jag ska helt enkelt ta och skriva om de som ploppar upp i min lilla (ehm, STORA!) hjärna. :)

Puss puss puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0