090120

Hej!

Idag har jag testat något nytt! Det var faktiskt ganska kul och det känns i kroppen nu, hihi. Det jag testade var att gymma i Vilbergens centrum. Nej, jag har inte varit på ett gym och tränat förut. Eller... inte vad jag vet iallafall. Det kändes lite pinsamt att var "nybörjare", för varje gång jag skulle prova en ny maskin var jag tvungen att fråga Viktoria hur man gjorde. Det var också lite andra personer som kom fram till mig och berättade hur man skulle göra. "Börja gå på bandet först, och sen trycker du på start." eller "Jag brukar göra på ett annat sett när jag tränar på den här maskinen". Men jag tycker inte att det är mitt fel att vi inte har "Gymandvändarutblidning" i skolan! Jag undrar om det skulle vara kul, vem vet lixom? Inte jag iallafall..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, fråga mej nästa gång om ja vill dra me :)

2009-01-20 @ 19:55:29
URL: http://miniigriis.blogg.se/
Postat av: louise

hhihi:)

2009-01-21 @ 15:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0