Lördag

Idag har det varit lördagsmys på stan med Ronja, Viktoria och Louise (, ni kan kolla in lollos blogg som nu finns på länkar!). Här är våra inköpslistor:

Viktoria♥                           Louise♥                              Ronja♥                               Hanna♥

Kjol, Vero Moda             Tunika, Gina Tricot        Tröja, Gina Tricot          Mjukisbyxor, Vero Moda
Klänning, Pepper          Trosor, Vero Moda         Legins, GinaTricot
Blus, H&M                                                                  Linne, Gina Tricot
Tunika, Gina Tricot       

Efter att ha tittat i alla affärer åkte vi hem. Alla fyra kom till Ronja place lite senare och vi spelade spel. Sen var det hem och äta och nu har jag fixat med bloggen ett bra tag. Som ni säkert redan har sett har jag lyckats med att skaffa en klocka! Väldigt glad är jag över den skönheten!
Grisar är bäst - ingen protest!

Nu ska jag gå in och läsa lite i min egen favoritblogg - Designa din egen blogg! Har skaffat en länk till den bloggen också, så om du också vill läsa den är det bara att looka på "Länkar"

Hoppas alla får en mysig lördagskväll.. ojusste! Ska ladda upp lite bilder från stan också!
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0