Let's dance!

Hej alla glada! Härligt, för nu är det äntligen fredag :)
Just nu sitter jag och ser på Let's dance. Det är kul dä´. Vi får se vem som åker ut den här veckan lite senare. Man brukar ju bestämma sig för att heja på någon, men jag har inte riktigt valt vem än. Vi får väl se nästa vecka, kanske, om jag har valt någon då...
 


Idag hade vi gymnastik sista timmen i skolan. Vi övade lite på boxning i par. Jag och vickan tillsammans, såklart! :) Nu ska ni få höra (eller kanske läsa?) något som ni inte visste! 

Vad får man om man lägger ihop boxning med dans? Macarena med mitsar och boxningshandskar! För det är precis vad vi gjorde idag! Haha. Väldigt underhållande! Det som är lite svårt (om man har boxningshandskar) är när man ska klappa händerna i slutet innan man börjar om igen, men det går. Det här är verkligen något jag rekomenderar att ni provar hemma. Bjud in några goda vänner på med mittsarna, sätt på stereon och släpp loss.
Det här är något du inte får missa!

Vet du inte vad Macarena-dansen är för något? Spana in mina länkar och tryck på "Macarena" så får du ett smakprov av dansen ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0