haha.


 

 



Hej alla måndagsglada.

Visst känns det kul när folk kommer med smarta kommentarer? Det tycker jag iallafall. Ett exempel på en smart kommentar fick jag av Ronja igår (visste är det konstigt att Ronja Alltid kommer med smarta kommerntarer?):
Hanna: Men Ronja, vill du cykla med mig och Emelie till skolan imorgon?"
Ronja: Men så här ser det ju ut när man skejtar ungefär?
Ronja vickar på höfterna håller ut armarna som om hon försöker hålla balansen och låtstas att hon står på en bräda
Hanna: Skidor? Nae, det åker man såhär
Hanna gör rörelser med armarna.
Ronja: Jag sa SKEJTAR faktiskt. Och så här ser det ut när man ramlar!
Ronja gör rörelser som ska föreställa att hon ramlar
Hanna: Jaha! Men hallå... Jag frågade dig om du ville åka med till skolan oss imorgon och du börjar prata om hur det ser ut när man skejtar!
Ronja: Men.. Men jag är ju kissnödig!

ASGRAV


Alltså, jag kommer inte ihåg EXAKT hur vi sa det, men det var ungefär sådär. Kul var det också! Jag frågade om hon ville åka med oss, och hon kommer fram till att hon är kissnödig.....(?!)

Just nu känner jag mig väldigt glad. Allt är bra. Allt är kanon. Allt är perfekt. Skönt! :) En film från youtube fick mig att vika mig dubbelt!
Björn Gustavsson. 
Han lämnar ingen själ oberörd. Vissa tycker att han är överskattad. Vissa älskar honom, andra är kära i honom. Jag dyrkar honom! Haha..... Ne, men jag tycker Björn är rolig. Nu klickade jag upp klippet från youtube igen. Säkert för fjärde, kanske femte, gången i rad nu. Jag tror jag har dålig humor... är det en sjukdom? Går det att bota? Hm, det tror jag faktiskt inte. Men det gör inget - jag har ju roligt iallafall! Haha lyssnar bara på klippet nu, medan jag skriver det här inlägget och just nu sitter jag och skrattar för mig själv..... He, hehe.

Jag vet att jag är jobbig när jag lägger upp klipp hela tiden, men den här filmen var så bra :) Och det vill jag dela med mina läsare. Så kolla på filmen nu om ni känner för det. Och så tycker jag ni ska skriva en liten kommentar om vad ni tyckte om den. De tycker jag verkligen, haha.

Jag hoppas att alla får en bra vecka! Själv har man ju inte så jättemycket att göra just nu, när man både har slutat rida och med voltigen. Allt har sin tid. Jag ska komma på någon ny vettig sak att göra. Funderar på fotbollsproffs, boxare eller kanske bodybilder? Framtiden är ovis, men jag har alla möjligeter i världen :)





Puss till er ALLA!


Kommentarer
Postat av: Edina

hej! har inte fått nått mail , men som sagt skicka igen och du kan skicka lite bilder som du vill ha med, det är rätt svårt annars :)

2009-01-27 @ 13:24:10
URL: http://edinavoloder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0