:)

Hallå, hallå!

Idag har jag ritat lite. Det var så länge sen jag gjorde det sen sist! Haha, jag brukar alltid rita ansikten nästan, men idag blev det liksom inte så... :) Tyvärr ser man inte skuggningarna så bra på bilden på min bild, men det duger iallafall. Ska fortsätta rita snart. Ni får se vad då, om jag har lyckats "skapa något" då :P hehe

Penna och sudd fram igen! Blocket redo. Nu ska vi rita igen, JIPPIE! 

Puss

Hanna 






hehe.. hanna då!
Det ser bättre ut IRL... det ser ut som jag har ritat sträck över hela magen?! :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, hanna vill att hennes "drömkille" ska se ut så där!! :) hihi

2009-01-28 @ 15:57:09
Postat av: Anonym

// lollo på förra :):)<3<3<3

2009-01-28 @ 15:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0