Blubb!

Hejhej..

Plugg, plugg, plugg....
Idag har jag varit hemma hos Louise och "pluggat". Det gick liksom inte så bra.. jag satt och  flumma och Lollis ritade massor dumma saker i min bok. Men det är väl bara att sudda ut? NEJ! Hon ritade med bläck. Såklart. Så nu kommer Inga-Stina säkert få en chock om hon kollar i min skrivbok ;) Eftersom jag inte fick så mycket gjort hemma hos Lollo så fick jag plugga när jag kom hem igen. Men innan de var jag ju tvungeeeeeen att prata med Ronja i telefonen över en halvtimme. Och sen var jag tvungeeeen att sen slutet på Top Model, annars skulle jag ju inte få veta vem som åkte ut! Sen när jag hade sett Top Model var jag för trött för att plugga, men jag gjorde mitt bästa.

Ledsen för det tråkiga inlägget, men Lollis tvingade mig...  Är lite flr trött för att skriva något roligare :P

Puss<33

Kommentarer
Postat av: lollís

det är bra att du skrev hanna!!, så att du är med i TÄÄÄÄVVVLLLLIIINNNGGGGEEEENN!!! :):):) WOHOHOOHOH!!

2009-01-29 @ 07:23:35
Postat av: Sandra

hej. :) angående headern dära, själva headern har jag gjort i photoshop. Sen går man och fixar lite i stilmallen och det dära så får man dit den tillslut ;) det är inte svårt! men vet du vad du gör, mitt bästa tips är att du går in på http://designadinblogg.se där hittar du i princip allt om bloggdesign. lycka till :)

2009-01-31 @ 00:28:36
URL: http://chiicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0