090121

Hejhejhejhej!

Dagens uppdrag: Hjälpa lollo med hennes blogg!
Louise vill skaffa en "header" till hennes blogg, men hon vet inte hur man gör. Mitt Dagens uppdrag är a´tt ta redan på hur man gör... Om någon vet får den gärna skriva till mig :)

Dagens citat: "Misshandel löser alla problem" Citerat av Ronja Fredriksson på syslöjden
Haha! Ronjas symaskin krånglade och då började hon slå på den (?!). Efter det så funkade den tydligen och därav kom citatet.
Här är ett annat citat från ronja: "Asså alla är typ sär idag - Det känns som att säravdelningen har kommit upp hit och tagit över eller något!"



Jag blev lite rädd för Jessica idag. Hon liksom.. skadade mig hela tiden. Hon stack in sina fingrar i mitt öga och misshandlade min mage ( ,jag har träningsverk efter gymmet igår!). Sen när jag sa åt henne att hålla sig på avstånd blev hon arg och jagade mig som någon galen mördarmaskin genom klassrummet! Jag hoppas att du inte läser det här Jessie... Och Om du gör de - Ta inte med ett basebollslagträ till skolan eller något imorgon! Jag är för ung för att dö.....haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha klockish "jessie peta två fingrar i ögat på mej" mitt citat vah: "asså alla ä typ sär idah, de känns som att säravdelningen har kommit upp hit å tagit över eller ngt :S"

2009-01-22 @ 19:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0