Stan

Idag har jag och Ronja vart´ på stan och shoppat lite. Det var riktigt kul faktiskt. Jag köpte ett par jeans, en tröja, halsband och lite till ;)
När vi gick på stan så kommer en kille som står och delar ut små fickor fram till oss och ger Ronja en. Det ser precis ut som en sån där liten plastficka som man har busskortet, i och Ronja säger Tack! På den lilla ficka står det Det finns någonting Du kan göra! och vi öppnade den och fick värsta chocken! Inuti ligger en liten lapp som det står Hiv finns, kunskap hjälper, kondom skyddar, en kondom och glidmedel. Sen fick vi värsta damprycket!!!!!!! Och då ville jag gå förbi igen och se om de gav några till mig, men det gjorde dom inte - även om jag stannade precis framför! Och då kommer Ronja brevid mig och sträcker fram ett kuvär och säger "Jag fick en till....."  VAD TROR FOLK OM RONJA EGENLIGEN?? Haha.

Lite senare på Mc Donald's sitter Ronja och jag och pratar om det lilla finurliga paketet och jag råkar säga (lite allt för högt) "Men jag ville ju ha kondomer!!" Och brevid oss sitter två killar i våran ålder och vänder sig om och kollar på mig som om jag var en alien! Det blev lite pinsamt där.. 

Jaja det var ju kul iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA bästa! ;D å sen på donkan när vi satt å skratta åt ngt som vi hittade på ;) haha

2009-02-14 @ 20:00:17
Postat av: ELISE

haha, fick du inte en av din kompis då eftersom hon fick 2? :)

2009-02-14 @ 21:48:25
URL: http://enblondelise.blogg.se/
Postat av: ELISE

sv: tur det då :)

2009-02-14 @ 22:09:05
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0