KONFA

Idag är det onsdag (om någon inte visste alltså!), och på onsdagar har hannibanani konfirmation. Det var rätt tråkigt, så vi stack lite tidigare och skyllde på matte-prov imorgon när vi smet från mässan. Men vi har faktiskt matteprov, spanska och svenska tills imorgon.... Fast jag skulle kanske hunnit vara kvar på mässan ändå.. Ojoj måste plugga spanska snart! Eller det kan jag göra imorgon förresten.

Idag har jag varit superduper trött i skolan! Jag var som ett vandrade lik som gick runt i korridorerna. Varför är man jag alltid så trött i skolan nu för tiden? Hm.

Nu ska jag se på Top Model. Det är ju final idag! Jag hoppas A vinner, hon är bäst!


Jag hoppas ni har haft en skitbra dag!

VI SES! ♥

Kommentarer
Postat av: josefina

Jag och min kille ska åka till Lettland och mysa =)

2009-02-12 @ 07:03:34
URL: http://josefinaljus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0