´japp.

Hejhej. Idag har jag varit med Ronja och tagit lite shnygga blider i skogen. Jag var modell och Ronny ´var fotograf.... Det blev bla hoppbilder, sitta-på-en-stubbe-och-se-ut-som-på-ett-skolfotto-bilder och jag-sitter-på-ett-berg-bilder. Jag är inte så bra modell till våra "seriösa" bilder, för jag h a t a r att vara seriös på bild :S Jag är jättedålig på de! Haha

Här är en lista på de tre mest meningsfulla sakerna jag har gjort idag:

1. Suttit på ett berg i skogen med Ronja och skrikit "Ah, jag måste skita! Asså shit! Det känns vått i trosorna..... medans en tant och en gubbe gick förbi i rask takt.

2. Sjungit falskt och högt och berättat om att jag har sökt till IDOL för Ronja medans vi gick förbi en gubbe.

3. Frågat Ronja vad hon skulle göra om jag började gå konstigt (och visade hur). Sen märkte jag att det fanns folk omkring och fortsatte gå i samma stil.

Kommentarer
Postat av: Marika

Härlig dag! haha.

Jaa.. Den låten gör mig glad också :)

2009-03-01 @ 16:19:35
URL: http://tankarsomsatelliter.blogg.se/
Postat av: mästerfotografen ;)

haha idiot! ;D

2009-03-01 @ 16:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0