Halv hemstudiedag

Hejhej!
Idag har jag haft halvhemstudiedag. Slutade tolv, SKÖNT! :) Nu har jag suttit och pluggat både engelska och spanska till förhören imorgon. Och på spanskan ska vi också göra fruktsallad imorgon! Jag undrar hur det ska gå... Min klass är inte den snällaste alltid, och vi (de!) gillar att förstöra och ta sönder saker (t.ex alla våra skulpturer som tjejerna gjort på bilden är helt förstörda!). Men de kan vara riktigt schyssta ibland också. Haha jag hoppas det inte blir fruktkrig!






Just nu använder jag Maybelline's The colossal volum express mascara. Den gör fransarna mycket längre och har en stor borste som är lätt att "jobba" med. Jag har läst att många inte är nöjd med den, men jag tycker den är riktigt bra! Någon mer som har provat den?
















Visst är det roligt när man kan tajma in saker perfekt? Till exempel idag. Mickis berättade att det är sista datumet att lämna låneböckerna idag, så vi hade tänkt att lämna dom efter skolan. Men när vi kommer ner ser vi att bibblan har lunch 12-14 och genom fönstret till biblioteket att klockan är tio över 12. Lyckat! Jaja, ska gå ner till bibblan nu istället.



Byebye!

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

God morgon! =) hoppas du får en fin dag :) kram

2009-02-13 @ 08:54:25
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Jackeline Perez

Jag har frågestund på bloggen, det är fritt att fråga vad som helst! :) PUSS.

2009-02-13 @ 18:08:17
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-13 @ 19:42:21
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0